پوسته ی تمشک

در این صفحه کدهای قالب تمشک که برای وبلاگ بیان طراحی شده + آموزش تغییر در قالب قرار داده شده

قالب تمشک در دو نسخه طراحی شده و هر کدام دارای رنگ بندی قرمز یا آبی هستند. البته شما هم میتونید قالب رو به دلخواه خودتون رنگ بندی کنید. و این که این قالب واکنش گرا (responsive) هست و میتونید با گوشی و تبلت هم به راحتی مطالب وبلاگ رو دنبال کنید.

لازم به ذکره که تفاوت اصلی دو نسخه ی قالب ، در سربرگ  (header) اون هست ، اگه از سربرگ اختصاصی وبلاگ استفاده می کنید ، نسخه ی دو برای شما مناسب تره.


پیش نمایش نسخه ی یک  /   کدهای ساختار قالب /  کدهای css قالب با رنگ بندی قرمز  /  کدهای css قالب با رنگ بندی آبی

پیش نمایش نسخه ی دو    /  کدهای ساختار قالب  / کدهای css قالب با رنگ بندی قرمز  /  کدهای css قالب با رنگ بندی آبی


پیش از این که نحوه ی تغییر قالب رو توضیح بدم ، باید از جناب صابر راستی کردار که فونت ساحل رو طراحی کرده و به رایگان در وبلاگشون گذاشتن ، تشکر کنم.


نحوه ی تغییر قالب

تغییر سربرگ

در قسمت ویرایش css قالب ، عبارت سربرگ را جستجو کنید ، حالا در پایین عبارت سربرگ ، نشانی سربرگ پیش فرض وبلاگ قرار داره ، به جای اون نشانی ، لینک سربرگ خودتون رو وارد کنید.
تذکر : بهتر هست ابعاد تصویر سربرگ 200 * 800 باشه.


افزودن پس زمینه

در قسمت ویرایش css قالب ، عبارت پس زمینه را جستجو کنید ، حالا به جای عبارت نشانی پس زمینه ، لینک پس زمینه ی خودتون رو وارد کنید.
تذکر : از پس زمینه های تکرار شونده استفاده نکنید و اگر نیاز به پس زمینه ی تکرار شونده داشتید در قسمت تماس با من ، به من اطلاع بدید تا نحوه ی کار رو بهتون بگم.

تغییر رنگ پس زمینه

در قسمت ویرایش css قالب ، عبارت رنگ پس زمینه را جستجو کنید ، در زیر همین عبارت کدی به این شکل وجود داره ffffff# ، به جای این کد ، کد رنگ مورد نظرتون رو از قسمت راهنمای کد رنگ ها در سمت چپ پنل مدیریت ، پیدا کنید و قرار بدید.

حذف تصویر تمشک ستون کناری
در قسمت ویرایش css قالب ، عبارت تمشک را جستجو کنید ، کدهای بین دو عبارت :
 /* شروع کدهای تمشک ستون وبلاگ*/ را حذف کنید.

حذف عنوان وبلاگ
ر قسمت ویرایش ساختار قالب ، عبارت عنوان وبلاگ را جستجو کنید ، کدهای بین دو عبارت :
<!-- شروع عنوان وبلاگ --> را حذف کنید.

تغییر رنگ بندی لینک ها
در قسمت ویرایش css قالب ، عبارت رنگ بندی را جستجو کنید ، کدهای بین دو عبارت /*رنگ بندی پوسته*/  ، مربوط به کد رنگ های قالب هست که میتونید با کمک قسمت راهنمای کد رنگ ها که در سمت چپ پنل مدیریت وبلاگ هست ، تغییر بدید.


باز هم اگه مشکلی در مورد قالب داشتید ، میتونید بگید تا کمکتون کنم :)