یکی از کارهایی که دوست دارم انجام بدم و بارها هم سعی کردم و به بن بست رسیدم یا فقط برای مدتی تونستم انجام بدم، نوشتنِ ذهنیات و ایده هامِ
اولین باری که برای این کار اقدام کردم از Word استفاده می کردم، اون زمان فکر خوبی بود، چون کامپیوتر به شبکه ی کوفتیِ جهانی وصل نبود و وقتی روشن می شد، هزارتا سایت و خبر جلوی چشمم رژه نمیرفتن و با تمرکز کامل مطالبم رو می نوشتم، مزیت دیگه ش هم این بود که راحت میتونستم Hidden کنم تا کسی نبینه.
بعد راه رو نزدیک تر کردم و موبایل نویسی رو شروع کردم، این روش تنها مزیتش در دسترس بودن بود و برای من که حوصله ندارم روی قسمت های مختلف گوشی رمزنگاری کنم، یه کم سطح امنیتی پایینی داشت، البته با نوشتن تاچی هم حال نمی کنم!
اما هیچ کدوم از اینا دَووم نداشتن و نتونستم به نوشتن روی کاغذ ترجیحشون بدم، چون نوشتن روی کاغذ واقعا یه حس دیگه ای داره، اصن اهمیت موضوع رو بالا میبره!
ولی نوشتن تو دفترچه یه ایراد خیلی خیلی خیلی بزرگ داره که همه میدونید!
الان یه روش جدید ابداع کردم که هم نوشتن با قلم و کاغذ رو داره، هم سطح امنیتی بالایی داره و هم دسترسی بیشتر
روش کار بدین صورت است که ابتدا روی کاغذ نوشته، سپس با گوشی همراه از برگه عکس گرفته، آن را در یک سرویس ابری آپلود می نماییم، سپس برگه و عکس داخل گوشی را به زباله دان تاریخ می سپاریم.