چندروز پیش از دیجی کالا یه کتاب سفارش دادم، توی فرم درخواست ارسال، یه قسمت بود که دریافت یا عدم دریافت فاکتور رو انتخاب کنیم، منم زدم بله، پیغام داد که : بیاییم با عدم دریافت فاکتور کاغذی به سبز ماندن زمین کمک کنیم. منم رگ حامی محیط زیستم زد بیرون!، گفتم دمت گرم دیجی کالا که این قدر فکر محیط زیستی!، این بار دکمه ی خیر رو زدم. امروز بسته رسید و خلاف انتظارم یک جعبه ی حدود 10 برابر کتاب بود(انتشاراتی ها معمولا تعداد محدود کتاب رو تو بسته های کاغذی پست میکنن)، پیش خودم فکر کردم به پاس خریدم! یه هدیه هم باهاش فرستادن. اومدم تو خونه و جعبه رو باز کردم، اولین چیزایی که به چشمم خورد یه پاکت کاغذی بود که داخلش یه برگه در مورد خدمات دیجی کالا گذاشته بودن و چهار تا حباب پلاستیکی بزرگ(قاعدتا باید برای وسایل شکستنی استفاده بشه)بود، این جا بود که مطمئن شدم هدیه ای در کار نیست!، کمی هم از دیجی کالا و بسته بندی تجملاتیش به خاطر یه کتاب ناامید شدم، این جا بود که به امید بیرون آوردن کتاب دستم رو داخل جعبه بردم، وقتی دستم اومد بیرون روزنامه ی دیجی کالا (دو برگ گلاسه ی A3) بود!

همه ی این ها به کنار، من موقع سفارش، بابت تیک زدن گزینه ی دریافت فاکتور، کلی فحش خورده بودم :|





+ دنیای امروز دنیای حرف نیست، دنیای عمل است! :

حمله موشکی سپاه