بشین رفیق، بشین بخندیم به ریش این زمونه که هر روز صبح ما رو با وعده های خوشکل راهی میکنه و شب به ریش خوش باوری ما میخنده

دیالوگ سریال شهرزاد


+تازه فصل اول شهرزاد رو تموم کردم... محشره... یه سریال بی نظیر ایرانی! برعکس تمام سریال های وقت گذران بی مصرفی که تو این چندساله ساخته شده

+ بچه های دانشگاه اصرار دارن که بیا اینستاگرام، ولی بهشون میگم من یه بلاگ دارم که خیلی بیشتر از این مضخرفات دوستش دارم!... به همین صراحت!

+ چندماهه که ذهنم درست کار نمیکنه، وقتی هم که ذهنم کار نکنه، نه میتونم کتاب بخونم، نه درس! نه وبلاگ های شما دوستان گرام رو، چیزی هم به ذهنم نمیاد که این جا بنویسم... ولی بدونید اگه بلاگ نمیام به یادتون هستم

هرسال قبل نوروز، ساعت ها می نشستم و با خودم فکر می کردم تا ببینم با خودم چندچندم و برای سال بعد چه برنامه هایی داشته باشم و کلی دعا و...

ولی الان وقتی میشینم فکر کنم بعد چنددقیقه به خودم میگم خوب که چی؟!

اگه این روال بخواد ادامه داشته باشه، باید تا ابد مثل یه ربات زندگی کنم و احتمالا اینستاگرام نصب کنم :)

خدایا خودت همه ی ما رو به راه راست هدایت کن!