چندساله که چند هدف کوچیک اما مهم دارم، هرچی به این در و اون در زدم نتونستم خودم رو وادار کنم که براشون تلاش کنم و بهشون برسم!، یعنی یک سری کارها براشون انجام میدم ولی به شدت پراکنده و نامنظم!

 مثلا برای یادگیری زبان انگلیسی چندتا منبع رو دارم و از اونا استفاده می کنم، ولی مثلا یه هفته کار می کنم، بعد دوباره تا یه ماه نه!، زبانم هم در حدی هست که یه فیلم امریکایی رو وقتی میخوام ببینم، اولش که دارن در حد Hello و What are you doing صحبت میکنن!! بدون هرگونه زیرنویس انگلیسی و فارسی و دوبله می بینم و بادی هم به غبغب میندازم، کم کم که دیالوگ ها بیشتر میشه زیرنویس انگلیسی رو باز میکنم، یه ده پونزده دقیقه ای که گذشت متوجه میشم تعداد لغاتی که باید تو دیکشنری سرچ کنم دیگه زیاد شده و تقریبا از حالت فیلم دیدن داره بیرون میره،این بار زیرنویس فارسی رو باز می کنم اغلب هم با همین حالت پیش میره، اما در مواردی دیده شده که با اوج گرفتن فیلم و حساس شدن صحنه ها سراغ دانلود دوبله فارسی رفتم :)))))