سلام :)

دیگه واقعا اون قسمت مغزم که کارش تفکر و پژوهش (آرایه ی تضمین!، اشاره به نام یکی از کتاب های درسی ششم ابتدایی) و البته نگارش(بازم تضمین!) بود، تعطیل شده، بنابراین برای این که خیلی از بلاگ دور نشم، شاید هرازگاهی یه توییت بزارم!


خوب امروز رو با چند توییت شروع می کنیم ! (این توییت هم برای اینجا مناسب نیست ولی وجدانا اگه بخوام برای بلاگ معادل سازیش کنم باید بگم بلیت! حالا انتخاب با خودتونه...)


اول این که توجه دارید که وقتی تصمیم به مرتب کردن اتاق می گیریم و درعمل نیز شروع به کار، بعد چندساعتی خودمون رو درمی یابیم با یک کتاب، مجله یا عکس قدیمی که ازش خاطره داریم! ، من نیز من باب همین موضوع، یه نوار کاست پیدا کردم که صدای ضبط شده ی خودم هست از زمان ناصرالدین شاه (الکی مثلا)، یک قسمت این نوار مربوط میشه به املایی که دارم به خودم میگم! و قسمت دیگه ی اون شعر حسنی روی سه پایه... !

البته یه توصیه ی جدی هم دارم اینه که موقع خونه تکونی مبنا رو بر این بگذارید که اشیای بی کاربرد و کم کاربرد و حتی چیزایی که باهاش خاطره دارین، برن تو سطل زباله و مثل «هرچیز که خار آید، یک روز به کار آید» رو کلا بی خیال بشید!


دوم این که تو این آشفته بازار کنکور، گاج دیگه End نوآوری رو به خرج داده و کتاب زیست منتشر کرده با محتوایی بدین سبک :

وصفی کنم از دفاع خاصی  /  لنفوسیت با کار اختصاصی

بعضا شد تو مغز استخوان: بی  /  باقی رفت تیموس، بلوغ و شد: پی

این دوجا فراگرفته تفکیک /  شد مقابل غریبه تحریک

تعدادی تو خون و لنف، فعال / در لوزه، آپاندیس، گره، طحال


من دیگه حرفی ندارم :|