از دیروز شبانه روزی دارم تلاش می کنم این قالب رو به اتمام برسونم و بالاخره تموم شد ...!

خواستم صبر کنم تا آموزش تغییر در قالب رو هم بنویسم بعد بگذارم ، ولی همونجور که مستحضر هستید صبرکردن کاری بس دشوار است و از عهده ی من خارج ...

یک سالی میشه که یه قالب کامل طراحی نکردم ولی دیروز دل رو به دریا زدم و کار رو شروع ، می خواستم یه قالب خیلی خیلی متفاوت بزنم ، اما گفتم شاید پسند نشه و رو دستم باد کنه چون اصلا با سلیقه های مختلف آشنا نیستم ، بنابراین درجه ی متفاوت بودن قالب از خیلی خیلی به خیلی نزول کرد !

و نکته ی مهم این که رنگ بندی قالب رو میتونید تغییر بدید و اصلا کار سختی نیست و طی یک مطلب دیگه آموزش کامل تغییر رنگ بندی ، سربرگ (header) و پس زمینه رو میگذارم ...

و این که قالب واکنش گرا (responsive) هست و توی تبلت و گوشی درست نمایش داده میشه.

اگر مشکلی در نمایش قالب یا فونت ها هست حتما بگید.


و از شما خواهش می کنم نظرتون رو در مورد قالب بهم بگید ، خیلی خیلی برام مهمه !


لینک پیش نمایش قالب تمشک


کدهای موردنیاز برای قسمت ویرایش ساختار قالب

کدهای موردنیاز برای قسمت ویرایش css