چندروزه پیشنهادهای دوستان رو درمورد تابستون میخونم و خوب برخی رو هم در دستور کار قرار دادم :)

که دیشب دیدم من هم از طرف الهام خانم به این بحث دعوت شدم ، ازشون تشکر می کنم و سعی می کنم پیشنهادهای خوبی براتون داشته باشم تا از تابستون ، نهایت استفاده ! رو ببرید.


اول این که قدر لحظه هاتون رو بدونید ، گاهی تابستون (یا اصلا هر وقت دیگه ای) اونجوری که میخوایم نمیشه ، خوب نشه به درک ! ، حتی اگه هیچ تفریحی هم نباشه خدا رو شکر بازی و فیلم و کتاب و خوراکی و موسیقی هست.


فیلم :

اول از همه 3گانه های Hobbit و The Lord of The Rings رو پیشنهاد می کنم ، که البته احتمالا بیشتر شما دیدید ولی دیدن دوبارشون خالی از لطف نیست !


دوم ، فیلم The Revenant 2015 که داستانش درمورد مردی هست که در کوهستان ، توسط خرس زخمی میشه و افراد گروه ، رهاش میکنن و یکیشون هم بهش خیانت میکنه که حالا این مرد هم هنوز زنده میمونه و ... ، البته این فیلم رو برای دوستانی که طاقت دیدن  صحنه های بعضا خشن رو ندارن ، توصیه نمی کنم.


سوم ، انیمیشن های طنز دوبله گلوری که به نظرم از کمدی های واقعی هم خیلی خیلی جذاب ترند. مثل باب اسفنجی 2015 ، مینیون ها 2013 و عصر یخبندان


چهارم ، مجموعه یادآوری که ساخت شبکه ی آی فیلم هست و نسبت به سایر سریال های ایرانی ، داستانی متفاوت و جذاب داره.


کتاب :

اول ، کتاب های هوشنگ مرادی کرمانی ، توصیف هایی بسیار زیبا از همه چیز که یک نگرش مثبت رو به شما هدیه میده ، اگه توی طبیعت بخونیدشون که عالی میشه. البته برخیشون رمان نوجوانان هست ولی به نظرم برای همه خوبه.

دوم ، کتاب پیامبر اثر جبران خلیل جبران و حتما ترجمه ی نجف دریابندری ، که درموردش توضیح دادم تو وبلاگ

سوم ، کتاب قلعه حیوانات اثر جورج اورول که به نظرم استعاره ای از جامعه ی خودمون هست و حتما بخونیدش

چهارم ، کتاب های جلال آل احمد که باز هم همشون خوبن.


موسیقی :

اول ، آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی
دوم ، آلبوم ای قطره های باران علیرضا قربانی
سوم ، آلبوم آقای بنفش گروه پالت
چهارم ، آلبوم باران تویی چارتار



امیدوارم تابستون خوبی داشته باشید :)


دعوت می کنم از آبجی گلم (البته اگه قصد ادامه بلاگ نویسی داره !) و مرد غربی ...


+ در مورد عنوان ، باید عرض کنم که با پیشنهادهای خوب دوستان ، قطعا گرمای هوا رو از یاد می برید !